کیم سانگ بوم
درباره وبلاگ

این وبلاگ همش در مورد کره جنوبی وبازیگراشه اگه عاشق کره هستی مطالبو بخون ولذت ببر اگه هم نیستی همین الان از وبلاگ خارج شو زودباش دیگه
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم
کد تغییر شکل موس -->
فقط کره جنوبی
عاشقای کره بیان2
یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, :: 15:55 ::  نويسنده : nafas       






بچه ها نیگاه کنین موهای یه دختر تو عکسه ولی خودشو از عکس حذف کردن حالا این دختر کیه وچرا عکسش حذف شده وای خاک به سرم کیم بوم تو هم اره//////


 


نظرات شما عزیزان:

fatima
ساعت23:57---17 مرداد 1392
عزیزم اگه مشکل داره سایت به این سایت برو www.kbs2013.com

fatima
ساعت23:54---17 مرداد 1392
ممنون که مارو انتخاب کردی اگه معنی کلمه کره ای یا لغتی روخواستی زیر این نظر بنویس جواب می دهم بازم ممنون
پاسخ:خوب واقعا حقتونه انتخاب بشین.من تا حالا هرچی از انافیلم گوش کردم هم زیرنویسش خوب بوده هم کیفیتش ممنون از اینکه میخوای کمکم کنی سوالی داشتم حتما ازت میپرسم


fatima
ساعت14:55---9 مرداد 1392
اگه از انا فیلم فیلم خریدی و دیدی . جلل خالق من یکی از مترجم ها هستم 당신이 난 그렇게 생각 미안해
پاسخ:چی را از انا فیلم خریدم؟واقعا یکی از مترجمایی؟فروشگاهتون عالیه ....ولی چرا فیلتر شده؟


فاطمه
ساعت12:39---6 مرداد 1392
سلام عزیزم من عاشق کیم بوم هستم میمیرم براش خیلی خوشگله ماهه
پاسخ:سلام ...اونم واسه تو میمیره ...اره خیلی خوشگله


فاطمه
ساعت12:39---6 مرداد 1392
سلام عزیزم من عاشق کیم بوم هستم میمیرم براش خیلی خوشگله ماهه
سلام ...اونم واسه تو میمیره ...اره خیلی خوشگله


فاطمه
ساعت12:39---6 مرداد 1392
سلام عزیزم من عاشق کیم بوم هستم میمیرم براش خیلی خوشگله ماهه
سلام ...اونم واسه تو میمیره ...اره خیلی خوشگله


فاطمه
ساعت12:38---6 مرداد 1392
سلام عزیزم من عاشق کیم بوم هستم میمیرم براش خیلی خوشگله ماهه

فاطمه
ساعت12:38---6 مرداد 1392
سلام عزیزم من عاشق کیم بوم هستم میمیرم براش خیلی خوشگله ماهه

fatima
ساعت11:44---20 تير 1392
وایییییییییی از دست تو 당신은 무엇 대뇌 김범을 그리는 데있어 다른 어떤 아빠,معنیش چی میکشم بابا چی کار به کیم بوم داری والا رو مخی
پاسخ:اولا من که دیکشنری نیستم میای معنی کلمات را از من میپرسی دوما من کاری به کیم بوم ندارم سوما مثل اینکه دعوا داری ...من چیکار به تو دارم که چیزی از دستم بکشی ...در ضمن حرف زدنت برام خیلی اشناست من تو را نمیشناسم؟معنی عبارتت هم میشه این ولی لطف کن دیگه از من نپرس رجوع کن به دیکشنری:چیزی که شما رو به منظور جلب هر پدر دیگر ولگردی یا مفتخوری کردن مغز.خودمم نمیفهمم منطورش چیه از دیکشنری در اوردم


fatima
ساعت11:34---20 تير 1392
팔에 대한 나의 길معنیش .دیگه درباره ی عشقم اینجوری نگی اینم عکس خواهر کوچیکه ی عشقم
پاسخ:معنی:راه من به مدت هشت.ببیخشید خانوم فکر کنم شما خود در گیری دارین به من چه عکس خواهرشه یا مادرشه یا نامزدشه ..همیشه همینطور بی پروا به دیگران امرونهی میکنید؟واقعا که .من هرجور بخوام حرف میزنم


بیتا
ساعت17:21---13 تير 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااای خدا دوسش دارررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررممممممممممممم
پاسخ:اونم تو را دوست داره


ايسون
ساعت16:07---3 دی 1391
.سلام خوبيد خواستم بهتون بكم كيم بوم مال خودمه دورشو ..... كيم بوم عاشقتمپاسخ:من کی کیم بوم را خواستم عزیزم من با وجود هیونگ چیکار به کیم بوم. دارم؟

سارا
ساعت21:54---6 آبان 1391
نفس جون عالیه 13ابان مبارک
پاسخ:خواهش میکنم حالا واس چی اسم واقعیتو ننوشتی من که میدونم از کلاس خودمونی


محدثه
ساعت16:48---16 مهر 1391
این جایی که کلاه گیس گذاشته یکم زشت شده ولی بقیه جاهامثل همیشه تودل برووبانمکه عکسای بیشتری بذار
پاسخ:درسته ولی فک کنم اون کلاه گیس نیست موهای خودشه که رنگ کرده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: